• vilhave.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
vilhave.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Dyr
  3. Stue- og kæledyr
  4. Fugle
ID: 10796
Notering ID: #53764 er blevet tilføjet til din ønskeliste.

Undulat, Australsk , 0 år

€250,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Lis H.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Undulat, Australsk , 0 år

Den gule er reserveret! Disse to skønne unger er snart klar til at flytte fra reden, ca to ugers tid endnu. De er nr 4 & 5 ud af en flok på 5. Den hvides æg er klækket d. 6/6 og jeg tror det er en hun, den gule med sort er fra 8/6 og jeg tror det er en han. Jeg har slækket lidt på prisen for disse to ellers skønne unger, da man som kan se på billedet mangler de fjer i hovedet! Jeg går stærkt ud fra at der vokser nye ud, men da jeg ikke er sikker, så tør jeg ikke garantere noget. Det er min skyld, da jeg tænkte med hjertet og ville bytte mellem fuglenes bure fordi jeg syntes det andet par havde haft det største bur længst og de andre trængte til at få det lidt ( pointen i det er at de alle plejer at have det store bur, så selvom de er ude og flyve, følte jeg de skulle bytte så ingen havde ejerfornemmelse når de efter ungerne er væk vender tilbage i samme igen ) DET var en stor fejl og moderen forsøgte at dræbe sine egne unger, jeg nåede dog at få dem reddet og byttet tilbage og de er sluppet med manglende fjer i hovedet. De er vant til hænder, men dermed ikke sagt at de er tamme. Som jeg altid skriver, så tager den slags tid og tillid! Jeg har selv haft en undulat der fulgte mig 10 år og 3 mdr, den var en af de tammeste jeg har haft, og jeg brugte meget tid med den. Havde også en anden gennem 4 år som var næsten ligeså tam, og der var vi to som brugte meget tid på den, de har brug for nogen at snakke med og lege med, og det kan også sagtens være et menneske, bare der er tid til det. Jeg snakker flere gange dagligt med mine, og de elsker sunde snacks, og rester fra aftensmaden, næsten alt kan spises undtagen avocado! Det er giftigt for dem. Grundet corona kan man ikke komme og se dem, men jeg sørger for transport kasse som hos dyrehandlen og kommer ned på gaden med dem. De sælges 250kr stk.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy