Hankat, Huskat, 6 uger
€350,00
Beskrivelse
Hankat, Huskat, 6 uger , salgsklar 19 sep.
De her to sødeste drenge søger et nyt hjem.
Øjenfarven kan muligvis ændre sig med alderen.
Jeg er ikke helt sikker på om det er en race eller alm. huskat.
De blev født den 27 juni og er så 6 uger gamle idag.
De er klar til at flytte hjemmefra den 19 september, der fylder de nemlig 12 uger.
Der skal betales depositum på 100 kr. Pengene sendes ikke tilbage.
Det vil være meget godt hvis de kunne komme sammen i en familie, men dette er ikke en krav.
Hvis man gerne vil købe dem begge to, kan i få dem til 450 kr.
Den grå killing er meget legesyg og elsker at komme i kontakt med mennesker.
Den sorte killing kan også godt lide at lege, men er lidt mere stille og han er også meget velkommen over for mennesker.
De elsker begge to at sove sammen med ejeren fx. I en seng, både om dagen og om natten.
Egentlig har de ikke et navn, så hvis vi allerede har en aftale om at du skal have dem, kan du sende mig deres navne, så de kan begynde at vende sig til dem.
Killingerne er vokset op i et stille hjem, så jeg ved ikke helt hvor langt tid der kan gå før de vil vende sig til familie med børn under 5 år.
Deres mor har langt pels, så jeg forventer at de her to også får langt og flot pels -
(Der er et billede af moren - faren er vi dsv. usikre på hvem er).
Killingerne er raske, de har fået loppe-kur og orme-kur 1 gang, men vil få en gang til for sikkerhedskyld.
Killingerne kan godt benytte kattebakke.
Når de flytter hjemmefra vil de hver især få en tæppe med som “dufter af hjem” og lidt mad som de er vandt til at spise (en pose tørfoder og 6 poser våd-foder).
Der er et billede af det tør-foder og våd-foder de får med, for at du ved hvad du skal købe inden deres indkomst.
Jeg vil anbefale at stadig give dem foder fra dette firma, men hvis det måske er for dyrt, eller noget som i er utilfredse med, kan i bare kontakte mig, jeg vil med glæde fortælle en god taktik, man kan bruge til at skifte fodret ud med det i ønsker at give dem.
Kontakt mig hvis du er interesseret. :)